Monday, June 13, 2011

N.U.H.A bila....Paksu Nikah Ngan Maksu Bersanding pulak

Tak abes lagi cerita pasal PakSu ngan MakSu saya kan :) Biasalah, saya asyik busy ajer sekarang.Nak update belog pun tak sempat :p Ummi lainlah, dia mengadap pc doploh pat jam :) Maklumlah keja dia buat coding :p Layan ajer la gambar yer...


 Pose terakhir saya di chalet sebelum berangkat ke majlis persandingan paksu saya :)
Menggayakan dress dari Brand Kids Zone, Plaza Massalam, jenama Gap.RM 60 tak silap saya .
Sesuai dengan tema, kuning !


 Gaya apa ntah abah saya tengah lakukan ni :p


 Ayah Long saya tengah kena tol dek keluarga maksu saya...


 Time ni Tok Ji saya tengah menepung tawar paksu saya...

 Tok Ki pun tak terlepas menepung tawar...


Ayah Long pun nak sama :) 



 eh, Ayah Ngah pun nak? Ummi mana ?? Boleh tengok kat belog dia laa :p

 Ni time paksu dan maksu tengah makan beradap..tapi saya 
dipaksa bergambar..dah laa saya penat..Apa la Ummi ni :p


Merasa jugak naik pelamin dengan Abang Danish :) 

 Ni kena paksa bergambar dengan hantaran.Apa kes?? :p


Ni bergambar dengan Abang Danish lagi...


Sedapkan nampak kek ni ? Tapi saya tak merasa pun :(

entry belog Ummi saya, boleh baca kat sini :

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla