Thursday, June 23, 2011

N.U.H.A bila.....sambut birthday awal???

Ahad lepas, saya pergi Tesco sebab Ummi janji nak belikan saya kek birthday untuk saya :) Yeay !!! Seronok sangat ni..

Sampai-sampai kat kedai Kek King's Confectionary , Tesco Shah Alam.tu, saya terus tengok kek-kek yang ada kat situ . Then, inilah pilihan saya.Ummi saya tak nak kek ni, sebab dia nak kek coklat tepi tu :p Tapi saya tetap nak kek ni jugak..Yang lucu pada hari tu,punca Ummi cepat-cepat beli kek ni adalah apabila ada sorang kawan ni, dia pun tunjuk kek ni jugak. Apalagi, Ummi dah tengok saya nak nanges tu, terus suh salesgirl tu amikkan saya kek tu...hehehehe



Cantik tak kek saya pilih ? Warna warni kan ? Jiwa kanak-kanak memang macam ini yer Ummi :)


Ummi nyanyi lagu birthday kat saya dan Abah ? Aikk..Apsal pulak kan..
Bukan ker ni birthday saya :p

Ummi cakap, hari bapa ?? :p



Sedap tau kek ni...Oh, maaflah..tinggal seketul ajer lagi :p Petang ni saya nak habiskan..lalalalalaa
Korang selalu tak makan kek ???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla