Monday, June 24, 2013

NAYLA bila.........Muhammad Yazid Yukki

Ni dua pupu saya,  Muhammad Yazid Yuuki.Dua pupu tu sebab Ummi saya dengan Walid dia adalah sepupu. Betul kan ?  Masa ni kat rumah arwah Tok Ki dia kat Kemaman.Yazid mesti pelik ajer tengok saya nangis sebab saya dah mengantuk sangat time ni. Tapi bila balik hotel, saya sambung lagi nangis selama 3 jam tanpa henti. Nangis paling lama sekali saya pernah buat sepanjang 5 bulan setengah ini :p


Geram tak kat mata bulat saya ni ? Tu pasal Yazid nak cucuk-cucuk mata saya hari tu..hehehehe

p/s:

Muka Yazid macam muka kakak saya Nuha kecik-kecik dulu kan dalam gambar ni :p

1 comment:

  1. comelnyeeee Naylaaa..
    geram lah untie tengok.. muka manissss jer..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla