Wednesday, June 12, 2013

N.U.H.A Vs NAYLA bila............Tidur & Tergolek

Gara-gara selalu tidur lewat, asal pagi ajer saya mesti nak tidur dulu sebelum bertolak ke sekolah dan otw pergi sekolah . Dah banyak kali Ummi suh tidur awal tetap jugak nak tidur lewat. 


Sebelum pergi sekolah

Otw pergi sekolah. Saya peluk seat adik:p Masa ni adik dah hantar rumah pengasuh.

Jom tengok ragam adik saya, si Nayla pulak.Balik dari rumah pengasuh biasanya Ummi letak atas tilam atas karpet tu. Tapi tiba-tiba ....

Tergolek ke mana-mana :p

Tengokk..nasib baik tak keluar ke pintu rumah :p

 Ni satu lagi..Tergolek dah..


 Sampai bawah kabinet tv :p

 Saya bantai gelak ajer, bukan nak jaga adik. Tiba-tiba jerit ajer kat Ummi suh amik adik..hehehe
Lepas ni adik dah reti merangkak macam mana lah pulak yer :p





2 comments:

  1. amboiiii.. lasaknye adik Nuha tuh~ jap lagi leh lah main cikgu2 sama2.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha... bab nayla tergolek yg x tahan tu. comel la 2 beradik ni

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla