Monday, April 21, 2014

NAYLA bila...................Stroller kakak

Sekarang ni saya buat ajer yang kakak saya buat. Apa yang kakak main saya main. Hari tu selalu la duk tengok. Apa lah yang kakak tolak ni macam best sangat ni. Bila kakak tak main.Saya pulak cuba tolak. Ni hah. Stroller kakak saya ni. Stroller RM5 dia.Lama dah beli. Kakak saya memang cermat dengan mainan dia .

vromm..vrom...

Wah..best jugak tolak stroller ni...

Apa pandang-pandang ? 

Masa ni saya tengah makan nasi sebenarnya..Tu saya nak buat apa ntah yang melekat kat lidah..


Nah Ummi amik ni :p 


Sambung main balik.. 

p/s:

Sepanjang usia saya ni, saya tak pernah naik stroller..hihihihi 

Abah bila saya boleh naik stroller ? 

2 comments:

  1. cermatnya kakak awak....atia dah 2 kali beli stroller dah....pertama patah...kedua beli yang besi plak...tak patah...tapi kain dia plak yang koyak...ntah kemana dah kain tu....huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. comelnyeeee dieee!

    kakak Anis punye pon dh patah riuk dah.. hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla