Wednesday, April 9, 2014

NUHA & NAYLA....Photoshoot yang gagal

Jom lah layan saya dan adik saya dengan gambar-gambar kami yang gagal dalam sessi photoshoot bersama Ummi gara-gara adik yang tak bagi kerjasama sebab badan dah letih berjalan seharian..hehehe




Kemain saya bergaya tapi adik...tak bagi kerjasama


Siap nak lari...

Nak peluk pun tak boleh dah...


Ummi suruh berdiri rapat-rapat....Dia pi lari lak adik ni


Bagi sudu makan sudu lak...

Saya dah buat macam -macam aksi ni...dia pi tengok saya lak...

Hurmm...layankan jer la...

Ummi amik gambar saya sorang pulak...

Tengok sempat lagi nak buat geram kat Ummi..




1 comment:

  1. comelnyeeeeee!
    geram plak tengok 2 badik nih posing.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla