Tuesday, November 25, 2008

N.U.H.A bila..........first trip to KL

Weekend hari tu, hari sabtu kitorang pegi KL (umah Ayah Long Nuha)...my brother ler..ni kira first time laa kitorang bawak Nuha bermalam rumah orang lain....Alhamdulillah, without buai, Nuha leh tido..lagipun, rasanya dah 3 minggu aku tak masukkan dier dalam buai..malam tu siap bawak dier pegi Jaya Jusco lagik tapi we just window shopping..Hari ahad, aku dah balik umah dah..sempat laa pegi shopping baju Nuha dulu since baju tido banyak yang dah tak muat..hihihi...membesar dengan pantas anak ummi ni...
Yang lucu hari kitorang sampai umah abang aku tu, Nuha macam observe jer semua yang kat dalam rumah ...mungkin dier pelik tengok environment baru...pastu tetiba dier nanges nampak ayah long dier sebab dier dah cam my hubby....anak abah katakan...hari tu siap tertukar ayah long ngan abah...hehehehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla