Sunday, November 2, 2008

N.U.H.A bila..........cucuk lagik!

Hari ni genap usia Nuha 3 bulan..malam tadi, aku n my hubby bawa dier pegi klinik A*nis, untuk cucuk dier untuk 3 bulan..masa kitorang bawak dier pegi tu, muka dier senyum2 jer, baru lepas bf dier, so muka kenyang yang gembira laa..lepas tu, ms timbang dier, dier masih bermuka ceria, siap melonjak2 lagi kaki yang aktif tu dalam tempat timbang..6.3 kg..Aiks...silap timbang ker hari tu kat De*MC?ntah yang mana satu betul ni..pastu, doc suh baringkan Nuha.Kali ni dier kena cucuk peha kanan plak..memula sengih2, pastu menangis bila jarum dah mula mencucuk dier.Lepas tu diam bila abah dier dukung, masuk keta dah bercampur nak tido, nangis sepanjang jalan...sampai kat umah, makin menjadi plak nanges nyer..My hubby tuam dengan air panas dan letak vicks..Alhamdulillah surut bengkak nya..then dier tido lena lepas aku bf kan dier..hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku masa tuh..x tertahan aku tengok dier menangis kesakitan..aku pun ikut sama menangis..agar kesakitan dier berkurang, aku sakit pun x per, tapi mana bleh yer dak.....agaknya ni laa perasaan Ngah aku setiap kali Danish kena cucuk..berat mata memandang, berat lagi dier yang menanggung...Hari ni masa aku mandikan dan susukan dier, dier dah mula ceria..seb baik x demam..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla