Tuesday, February 10, 2009

N.U.H.A bila..........kena cucuk!

Hari sabtu hari tu, sepanjang hari Ummi remind saya yang saya kena cucuk malam tuh...alaa tak syok btol laa..last week dah cucuk...tensen ok...


Malam tu, lepas Ummi siap2kan saya,kitorang naik keta then pergi Klinik Anis sekali lagik.Doc yang hensem tu cakap,(sori Ummi amik pic tak ternampak pic doc tu,haruslah fokus lebih kat muka saya kan..:D so tengok bulu tangan jer :P ), hari ni dier bagi jarum yang paling kecik..yeaay!! tapi saya nanges sebelum kena cucuk lagi sebab hari ni cik Misi yang pegang saya bukan Ummi ngan Abah saya..kan saya dah cakap, saya takut kalo x kenal orang...layankan suara saya menanges!! padan muka Cik Misi..


Tapi saya nanges kejap jer..bila Abah amik saya, saya dah diam dah..balik umah, saya kena makan ubat...tensen lagik...saya suka makan nestum laa dari ubat..dan saya lagi kuat nanges kena makan ubat dari kena cucuk..ubat tak syedapp ok!Alhamdulillah, saya tak demam esoknyaa!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla