Thursday, February 26, 2009

N.U.H.A bila..........main bawah meja!!


Selepas Ummi saya amik saya dirumah pengasuh, aktiviti harian saya selepas mintak nenen ngan Ummi adalah main bawah meja makan..hihihi..Abah saya sapu hari2 ok!dijamin bersih :D Lantai pun wangi...harapkan Ummi x tahulah..seb baik ada Abah yang tolong sapu dan mop lantai ..hikss..ampun Ummi...


Ummi, kenapa kaki meja ni kaler hitam? tak der kaler lain ker??


bila letak pipi kat kaki meja ni, sejuk jer pipi saya..hikss..kerusi murah laa katakan..hihihi


Alaa..Ummi, nape marahkan saya??yer laa..yerlaa..saya nak kuar laa ni...kacau line btol la..


kalo penat kawan2, saya tido laa jap kat bawah ni..nyaman jer..

Semalam,saya terhantuk kat kaki kerusi tuh..seb baik slow jerk..hihihi..saya buat dek jer..kang kalo saya nanges, Ummi x bagi saya main bawah meja tu dah..

p/s:Auntie Tiara, Ummi saya bz laa lately ni..nanti saya suh dier update selalu..

4 comments:

  1. comel & gebunya nuha ni..auntie nk geget boleh tak?

    ReplyDelete
  2. hahaha... penat yer?? lepak kat bawah meja tu.. :)

    ReplyDelete
  3. hehe nuha, best ke duduk niarap gitu?aimi malas duk gitu.sakit dada.aimi suka mama pegang bg aimi berdiri.

    biar smp putus tgn mama hahhaha

    rengusan oleh mamaaimi:
    lmbt le anak aku berjalan kalo gini

    ReplyDelete
  4. Iman pernah sekali tiba2 kepala dah bawak coffee table, sambil buat2 bunyi dengan harapan ada orang ambik dia dan letak kat atas toto balik :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla