Monday, February 16, 2009

N.U.H.A bila..........makan ayam!

Saya suka sangat makan ayam...ummi tak suapkan saya..tapi saya makan sendiri..last week laa bermulanya saya makan ayam tuh...ummi yang bagik..selalu saya duk tengok2 jer ayam tu menari2 kat depan saya mcm kat sini.. mesti sebab ummi kesiankan saya..syedap tau makan ayam ni..saya makan sepanjang jalan pergi dan balik ke rumah pengasuh..Paling best sekali adalah kaki ayam tuh...ummi saya memang suka makan sup kaki ayam...ops!terlari tajuk plak..hihihi

Ayam aper yang saya makan tu??



Ayam toys saya laa..si chicken little tuh...terkejut semua kawan2 saya kan?Ummi cakap nanti besar sket baru saya boleh makan ayam...saya teringin nak makan sup ayam..syedap tak erk??

7 comments:

  1. Ingatkan ummi awak bagi awak makan ayam KFC tadi :)

    xoxo
    Iman

    ReplyDelete
  2. Nuha, mummy kita dh buat bubur nasi campur ayam tpi amik air jer..kita suker sgt smpai kiter kejar mummy ngan walker nanges2 sebab nak lagi.. soh lar ummi nuha buat kan..

    Ayra

    ReplyDelete
  3. sabar ye nuha, dh tumbuh gigi mcm saya nnti leh la mkn ayam..hehe tp sy baru ada 2 je gigi tk leh nk gigit lagi da...-qasrina-

    ReplyDelete
  4. Mari makan beruang mr. bean kat rumah maklong!..lagi syeedap!!..

    ReplyDelete
  5. Iman,ummi saya memang suka makan ayam kfc..tapi saya x penah lagi ke sana..

    Ayra,ummi saya dasar femalas..dier asyik bagi nestum jer..nanti saya suh Tok saya buatkan..

    Qasrina, best erk ada gigi..saya pun dah tak sabar nak ada gigi..

    Mak long,yum yum..nanti saya makan beruang Mr bean tu..tungguuu!

    ReplyDelete
  6. igtkan betul2 bg mkn ayam..cian ciken little tu hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla