Thursday, February 19, 2009

N.U.H.A bila..........Remote TV!

Rumah kawan2 ada tak remote TV? tak semua orang ada TV kan...hihihi..saya sangat suka tengok tv..itu entri lain :D tapi hari ni saya nak cerita pasal remote TV..Selain bleh tekan2 kat butang yang banyak tu, saya pun tak berapa pasti fungsinya (kalo ada Auntie2 nak tolong jawabkan,tq in advance) tapi semalam tetiba TV saya tiada gambar, gelap gelita, satu haper pun tak nampak :P opps!, remote TV ini boleh diketuk2 kelantai, boleh geget2 mcm teether tapi awas, jangan sampai mama atau papa korang nampak ok..nanti diorang amik balik tanpa belas kasihan ok! macam ummi saya...asal saya nak geget jer amik..saya nak geget jer amik..tension ok!



Hari tu, masa saya pergi Umah Mak Long ngan Pak Long saya, diorang pun ada Remote TV ok!cool!leh laa saya main kat sana..tapi saya berkenan yang ada tulis Astro tuh..tapi diorang x kasik laa main yang itu..saya nak tengok channel Ceria pun x boleh :P kalo abang Danish atau Kak Aisyah ada, mesti saya boleh layan Ceria dengan diorang..hihihi...Kat rumah tadak Astro,so saya layan Spa Q jer laa bila petang2..:P



owh, karpet diorang sedap tau kalo main tarik2...geget2...hihihi..maafkan saya Mak Long :P

3 comments:

  1. nuha tau tak..remote tuh ade magic.aimi sll tgk mama hala ke tv pastu tv tukar gmbr lain plak.

    aimi nak jgk gigit remote.tp takut plak takut aimi tertekan pastu bertukar jadi bende lain seperti sofa baru ke..bestla mama aimi xyah jaga aimi pastu dpt sofa baru lak..huh

    berhati2 tau nuha...

    ReplyDelete
  2. ish..ish.. dah mcm adam nie.. segala remote dia suka.. nnt auntie belikan nuha remote menan nak??

    ReplyDelete
  3. Comei plak carpet mak long dlm gambar nih..hehehe lagi comei bila ader nuha kat situ

    Nuha mai lagi skali mak long ajar tgk astro ceria yea, pastu nanti balik seksyen 7 msti nuha tercari2 mana asteruk ceria nih, puas tekan remote tak kuar2 gak

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla