Friday, March 27, 2009

N.U.H.A bila..........drummer

Saya sangat suka ketuk2..abah kater jangan mewarisi dier..abah saya dulu drummer kecil kecilan...hikss :P



Perhatikan dua gambar diatas...Ummi saya amik pic saya ni dalam 2 hari yang berbeza tau..lepas ni baca ayat seterusnya dengan nyanyi mcm lagu madu dan racun ok! "tudung botol ditangan kanan mu...sudu anmum ditangan kiri mu :D " saya sangat suka dengan dua benda ni..bunyi dier best..kalo tak caya cuba dengar video ni..

video

p/s:Ummi ada banyak sudu anmum..konon2 nak redeem points laa kan..tapi haram..sampai saya dah kuar pun sudu tu tak di pos2 ker anmum..hikss :P

Selamat berhujung minggu kawan2, kakak2, ibu2 semuanyaaaaaaaaaaaaaaaaa...
minggu ni nak gi shopping!! yeay!! Ummi nak belikan walker...walker tu aper?mainan ker?

2 comments:

  1. airyll pun kumpul scoop anmum. konon2 nak redeem hadiah aa.. hehe

    ReplyDelete
  2. ummi Nuha nak beli walker? suruh ummi pg amp.point..ader mom's care clerance stock..kt loby... byk brg..gilerr2...dah seminngu dah.. x taulah..klu byk lg stock ujung mgu ni...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla