Wednesday, March 25, 2009

N.U.H.A bila..........kena marah

Hari ni kan, pagi-pagi lagi saya kena marah ngan Ummi...apa laa Ummi ni..nanti saya nak ngadu dengan Tok Ji, Tok Ki2 dan Opah...Saya tak suka laa pakai stokin...tadi dalam kereta, Ummi khusyuk sangat nyanyi2 tak pandang saya..saya senyap2 cabut stokin saya dua-dua belah...hihihi...sejuk kaki saya tau..nyaman jer rasa....tapi bila Ummi nampak Ummi marah saya..babab2 saya tau(ni saya tambah sendirik :D)nanti kawan2 tak kesian plak kat saya kan...pastu bila sampai jer umah pengasuh, saya cepat2 terus nak pergi ngan Mak pengasuh..saya x mo kawan ngan Ummi... saya nak ngadu kat Mak pengasuh Ummi marah saya...


Btol Ummi marah saya tadi!!!


Ni video jumaat lepas, saya pandai sebut Abah..Mak pun..yang sebut Mak, ummi tak sempat lagik nak rakam..hihihi
Ni saya tengah main ngan tali beg saya...hihihi


video

3 comments:

  1. wah..cepatnya Nuha dpt cakap..Irfan cakap gak tapi cakap bahasa yg dia sorg je faham.ibu dia pun faham gak...wat2 faham..Irfan kalu kena marah..dia akan suka & ketawa..mybe dia ingat ibu dia sedang main babacak kot huhu2

    ReplyDelete
  2. Nuha jgn nakal2 tau...barulah ummi x marah... best lah Nuha dah blh ckp... msti cute...

    ReplyDelete
  3. Auntie ctlinda,saya mesti faham apa yang irfan cakap :D

    MamaAimy, nanti Aimy pun pandai cakap mcm ni jugak :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla