Friday, April 3, 2009

N.U.H.A bila...........8 bulan !!



Kawan-kawan, Ummi saya lupa yang semalam saya sudah berusia 8 bulan..apalah Ummi ni..patutlah saya pelik..kalo dak beriya nak suh saya posing..hiks..Seb baik Ummi belikan saya Muchkin Fresh Food Feeder tu :P tapi saya tak test lagik laa..weekend ni laa , harus saya test,bleh kan Ummi??

8 bulan, apa improvement saya dari 7 bulan yer??X banyak sangat berubah kot...yang pasti masa 7 bulan saya tak menyusur arus dengan laju lagik kan :D skang dah laju sampai kadang2 ummi dan abah tak leh nak control :P hikss..Saya dah makan macam-macam..Biasa mak pengasuh laa yang banyak buat bubur nasi..macam-macam tau dier buat..ada udang, ikan, ayam, sayur, carrot..harapkan Ummi..kim salam..hikss..Ampun Ummi :D Nanti Tok Ji datang jaga saya selama 3 minggu..Hari ni last day saya di rumah pengasuh..mesti saya sedih..lagi sedih apabila Ummi tinggalkan saya (yer ker sedih? ) ni Ummi suh tulis..hihihihi..Hari ni Ummi dah dapat surat pegi tinggalkan saya..ish..apa laa Ummi ni, pegi jalan2 tak ajak saya pun...

Owh, yang paling baru adalah saya dah duk dalam walker..habes satu rumah saya pusing..tapi bila saya ngantuk dan nak nenen Ummi mesti saya nanges duk dalam tu :P Dan bila Ummi siap2 pakai tudung, saya rasa nak terjun jer dari walker tuh..hikss..skang banyak benda boleh saya capai dengan bantuan walker..i loike walker :D ok la..sampai sini dulu la..Selamat berhujung minggu semua!

6 comments:

  1. nuha..bestkan dok dlm walker leh capai apa jer pehtu leh lari jauh2 bila mummy nk "pupuk"(pukul) kan..

    ReplyDelete
  2. sis, nak tanye..edit gambar tu guna prog ape?:)

    ReplyDelete
  3. comelnye Nuha..geram nak cubit pipi..duk kat walker tu ajak la umi main kejar-kejar..best..Irfan selalu ajak auntie ct main kejar2 naik slim badan auntie tau..

    ReplyDelete
  4. nuha, awak dah 8 bulan dah? besh besh.. lagi baper bulan je lagi, awak dah setahun kan.. time tu dah leh jalan sana sini sendirik kan?

    saya ni baru aa 6 bulan.. tapi mak saya tak tau nak kasik saya nestum ape.. ada ke patut dia beli nestle brown rice tu?? yekk, tak cedapppp..

    Ashraf - guna blog mama saya

    ReplyDelete
  5. Ayra, yer yer..tapi saya x penah lari2 lagik..kejar2 ummi penah laa :P

    Anon, sila ke sini www.scrapblog.com,register, login dan start scrap booking :D

    ctlinda, yer ker..hikss..ok laa slim..Ummi x slim2 lagik :P

    Ashraf, tu laa..saya x sabar nak tunggu setahun..saya suka yang nestle epal dan kranberi tu :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla