Wednesday, March 16, 2011

N.U.H.A bila... Teksi Vs Kereta Polis

Sekarang ni saya masih konfius antara teksi dan kereta Polis..Hari Isnin lepas, Abah saya balik lambat. So , saya terpaksa naik teksi dengan Ummi saya lah. Dalam perjalanan, saya tanya Ummi, Ummi, ni teksi kan? Dibantai gelaknya kat saya..Konfiden jer saya cakap naik kereta Polis. Ummi cakap, budak jahat ajer naik kereta polis :p Kalo saya degil-degil, Ummi cakap nak suh polis tangkap..Oh, taktik ni dah berjaya buat saya takit :p

credit to : here]

credit to : here

Mungkin sebab kat atas kereta Teksi & Kereta Polis tu nampak sama kot :p

Korang saya kenapa???

1 comment:

  1. hahaha..jawapan comel...
    cantik jugak yea teksi tu...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla