Friday, March 25, 2011

N.U.H.A bila....Baju dari Australia


Lupa nak cakap, baju saya ni, hadiah dari Auntie Gina dari Australia tau :)
Cantik kan ?



Terima Kasih Auntie Gina :)
Bila lah saya boleh sampai ke Asutralia ni kan...

Tapi Ummi saya banyak lagi terima hadiah, boleh baca kat sini

3 comments:

  1. bertuahnye dapat ole2 dr sana..:)

    ReplyDelete
  2. awak nampak tembam lah nuha....saya dah makin kurus...saya tak nak makan

    ReplyDelete
  3. x dpt p australia dpt baju pun jadilakan

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla