Wednesday, November 13, 2013

NAYLA bila....cara kempiskan perut

Hari saya nak kongsi cara untuk kempiskan perut especially buat Ummi saya.Ampun Ummi,jangan marah. Ada uncle-uncle dan Auntie-auntie yang boroi pun boleh amalkan sekali yer. Ok...Perkara pertama yang perlu dilakukan adalah :- jeng jeng jeng

 Dari pandangan belakang..cer teka..cer teka...

Dari pandangan hadapan. Senang ajer puan-puan dan tuan-tuan ..Gunakan khidmat sebiji bola ajer.

Mulakan proses dengan ....Ermm..Bismillah dulu sambil doa, kempiskan la perutku yang buncit ini...

Lepas tu golek-golek yer perut korang tu sampai kempis...Tak kempis sila cuba lagi..

Jangan sampai tergolek dog pulak macam saya ni..

Fuhhh..Nasib baik tak tersembam sebab ada kaki yang hebat ini :p Fokus kat kaki..

Dan paling selamat buat gelek bola atas perut la..lagi selamat katakau :p


Amacam pelajaran cara kempiskan perut hari ni ? Berhasil tak ? Jangan lupa amalkan 40 hari 40 malam yer :) 


Kalau tak jadi , tepuk-tepuk la bola korang tu sambil cakap " hey biasa dia ni...hey biasa dia ni "

tips ini adalah dari konsultan kesihatan tidak terlatih :p

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla