Tuesday, November 12, 2013

NUHA & NAYLA bila.......Mesin Berduit

Dah lama saya tak naik mesin berduit ni. Hari tu saya pujuk-pujuk Abah , akhirnya abah mengalah . So dapat naik mesin berduit ni. Kalau Ummi, memang tak layan dah . Dah ada adik, bagi adik naik pulak Ummi cakap. Haisshh Ummi ni, asyik adik-adik jer.


Muka puas hati dapat naik mesin berduit ni. Bila last erk ? Lamaaaa dah..


Saya yang malu-malu kucing :p

 Adik saya pulak Abah dukung dalam carrier.
 Mata dia duk menjeling jer saya naik mesin berduit ni .

 Nantilah kakak, bila saya besar nanti saya naik pulak mesin ni...

Amboihh..Adik saya tu kemain lagi yer beriya menengok...

3 comments:

  1. Hehee, adik jeling jeles tu :)

    Takpe dik, kejap je nanti dapat la merasa mesin duit tu :)

    p/s : Mula ingatkan mesian ATM..hehee

    ReplyDelete
  2. sabar nyla...pas ni awak pulak main tak berhenti ... cam atia & adam ... dua2 srg satu

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla