Friday, October 31, 2008

N.U.H.A bila..........x mau tido!!

Malam tadi,Nuha tak mahu tido.Masa aku dah marah2 Nuha tuh, my hubby dah nampak aku len macam jer, terus amik Nuha dari aku dan suh aku makan..elok2 jer dier duk diam ngan abah dier..huhuhu..rupanya nak main lagi...tapi bila dah puas main, dier nanges plak dah..x tau laa nak buat macm mana..bagi susu tak nak...aku buh minyak afiat takut kembung tapi x jugak senyap2..end up with kami 'naked'kan dier dah lap her whole body dan tukar diaper.Masuk dalam buaian..Masa tuh dah kul 12..Alhamdulillah, tido..huh..macam2 perangai laa yang dier buat akhir2 ni yang sedikit sebanyak menguji kesabaran aku dan my hubby..

Pagi ni, langsung x mangun bila aku tukar diaper dah pakaikan baju dier..Bagi susu hisap tapi pejam mata..huhuhu..masuk keta tido lagik , sampai laa sampai umah pengasuh pun tido..jangan x mangun sudahla nuha..huhuhu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla