Friday, December 26, 2008

N.U.H.A bila..........Abah potong kuku!

Semalam cuti kan? :) saya sonok sangat sebab ummi dan abah ada kat umah...tapi diorang ni mangun lambat laa..saya tendang2 ummi saya sebab saya dah bosan asyik tido jerr..saya nak main plak..atlast, ummi pun mangun dan mandikan saya :D hooray! saya mandi agak lambat..kul 10..selalu 9.30 laa paling lewat..mungkin ummi penat jaga saya(ok laa..saya bagi chance..)...saya suka sangat main air..lately, ummi suka rendam saya dalam baby tub saya....wah..sonoknya bila terapung tuh..mcm kat swimming pool laa ummi!
Beberapa hari lepas, abah potong kuku saya...ummi saya ni penakut sket..(maafkan saya ummi :P) sebab masa saya kat kampung, dier penah terpotong isi kuku saya...seb baik saya tido dan x nanges..abah x tahu rasanya :D(ops, maafkan saya ummi, terbocor rahsia) so skang, abah laa yang potong kuku saya...dan kuku ummi jugak... abah, kuku ummi dah panjang, potong kuku ummi sekali! sakitlah montot saya kena kuku ummi!
Jom tengok gambar saya...

p/s: muka saya ni macam ummi ker abah ni??

ummi, baju ni dah sendat...weekend ni kiter gi shopping erk?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla