Wednesday, December 17, 2008

N.U.H.A bila……….duk belakang..

Selepas balik dari terengganu hari tu, my hubby memang x sempat nak letak seat Nuha kat depan..So, we decided to test whether Nuha ok ker tak kalo terus letak kat belakang kan..Alhamdulillah, dari jumaat lepas sampai ke hari ni, Nuha x penah meragam plak..dier suka tengok chicken little(aku bagi ni dulu kat my hubby :P) yang my hubby gantung kat tingkap tu duk bergoyang-goyang..mulalah dier menegur ayam tu…tapi hari ni, aku pelik jugak, senyap jer Nuha..rupa2nya ayam tu terbalik ler..aku tak perasan ayam tu terpusing kebelakang, mebi cara pemanduan ummi yang berhemah merempit telah mengubah posisi ayam tuh..hihihi..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla