Friday, December 12, 2008

N.U.H.A bila..........toys! (tag)


Ok, ni nak jawab tag dari Mommy Ayra dan Rayyan....


Memandang dua-dua tag ni pasal toys, kiter sekali harung jer yer.. :D




Syarat-syarat:
1. Mesti toys yang dibeli sendirik (tag mommy rayyan x ckp beli sendirik ker tak :P)
2. Tak kira barang murah / branded / no brand
3. Apa function toys tuh
4. Umur baper beli toys tuh

So nak tag :-
Mummy sekalian yang blom buat tag ni...

Mari kiter jenguk toys yang beli sendirik dulu...





Ni first toys..(teringat yang adik aku punya..sebijik jer bunyi..)beli last week kat tesco..brand aper lupa plak aku nak nengok..to stimulate baby dier tulis kat situ erk..lupa daa..



Ni second toy,(mobile musical toys yang ada dalam wishlist Nuha)..beli masa kat terengganu hari tu.hihihi...sonok tengok dier suka!
Kat situ dier tulis 'for develop monitoring skills'...D.O.Purchase:10.12.2008

Ok, next tag, toys bawah ni yang orang kasik...


Ni ofiz mate kasik..



Ni D.E*M.C kasik..


Ni Ibu Iman kasik..


p/s: gajah kaler kunen erk ummi?

function:??? brand?? ada aku kesah? muehehehe..janji free..wakakaka..

1 comment:

  1. tomeinyer nuha kat playgym tu..cutenyer nanti mikail nak adek gegirl cute cam nuha la!

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla