Monday, December 29, 2008

N.U.H.A bila..........shopping sakan!


Semalam, ummi dan abah bawak saya pi Tes*co..ni first time saya duk dalam stroller...saya x nanges pun...tapi ramai yang menegur saya...saya ok lagik..tapi bila ada sorang auntie ni tegur, saya terus menanges...abah amik dan dukung saya kejap..bila saya dah tak nanges baru abah letak saya dalam stroller balik...best duk kat dalam ni...saya tertido sekejap...paling sonok bila ummi belikan saya 3 helai baju baru dan 2 pasang stokin...terima kasih ummi :)
Hari ni saya banyak main dengan ummi...saya paling suka mandilah.. aktiviti saya hari ni selain mandi, baca makan buku..pastu geget2 ms dolphin which is my teether dan belek2 tangan(ummi cakap saya sedang kira jari saya, padahal saya kira ummi hutang duit saya berapa,bley? )..tadi, ummi dan abah suluh2 mulut saya...apa laa diorang ni..sejak dua menjak ni saya suka geget..esp ummi punya 'tuh'..ummi cakap dier nampak ada mender putih kat gusi saya..gigi saya ker tuh?bestnya..saya nak tumbuh gigi ker tuh?nanti saya nak makan ice cream...

ummi, jom mandi lagik....sonok laa...

ummi, ummi dah hutang saya banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat kan?x cukup dah jari ni...
I for ice cream? huh?ice cream?syedapnya...ummi jom laa makan ice cream, saya dah ada gigi what? ni buku pertama saya...ummi belikan masa ummi berkursus kat Damansara hari tuh...

F for Fish...try sket yer ummi! x syedap laa ummi :D

ok la..saya nak titun dulu!bye-bye for now!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla