Friday, January 2, 2009

N.U.H.A bila..........5 bulan!

Hari ni, umur saya dah 5 bulan! Abah saya lahir hari ni (: Selamat Hari Lahir Abah!Sonok sangat saya semalam, sebab saya main sepanjang hari...saya x nak tido..ada ke patut dah petang tu ummi dan abah tido plak, terpaksa saya main sorang2...Ni pagi tadi, ummi asyik suh saya senyum jer..bosan btol la...dah laa nak antar saya umak mak ita lagik :-( lambatnya esok...


Apa yang saya dah pandai buat :)
1) Sudah meniarap dengan expert tapi malas nak berbalik :D maafkan saya ummi dan abah sebab selalu buat bising bila saya nak suh balikkan saya!tapi kalo penat, mesti saya baring jer..

2)Sudah pandai geget2...abes tudung ummi saya geget dan hisap :P end up with ummi dan abah belikan saya dua benda ni...yahoo!
3) Sudah pandai angkat dada...dan montot :P lambatnya saya nak merangkak..saya nak ikut ummi pegi dapur laa...ummi selalu tinggalkan saya...
4) Senyum kepada yang menegur tapi saya sudah kenal abah dan ummi saya...saya takut pada strangers especially faces that i not familiar with except men :D hikss...
5)Hisap jari dengan expert....abes jari ummi dan abah sekali saya hisap...

6) Sudah pandai main sorang2..pagi tadi saya main dalam gelap while ummi pegi mandi dan abah sleep soundly :P

Ummi saya cakap, nanti nak antar gambar saya kat majalah ni...Mak Long ckp muka saya sama dengan model ni? btol ker? :D pastu,semalam kan.. ummi verangan laa plak nak jadik photographer...saya laa model nyer...tapi saya nak maman jari manjang, maafkan saya ummi :P
dan semalam , ummi belikan saya stroller fan dan topi baru :D , terima kasih ummi :D

Sebelum
Selepas

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla