Friday, January 9, 2009

N.U.H.A bila..........kena dera kat abah!

Petang semalam kan, abah dier balik lambat...saya plak rasa sedih jer...ummi nak pegi dapur pun saya nanges...sian ummi tak dapat buat keja...ummi plak suh saya duk dendiam...mana saya reti duk dendiam..saya kan dah pandai roll here and there...asyik suh saya geget..geget..geget....kalo bagi geget biskut ada jugak rasa..ummi, weekend ni saya nak makan biskut..ummi belikan erk?nak biskut cengginih...

masa abah dah balik tu, abah main2 dengan saya....sekali abah taruk bantal kat belakang saya...ummi cakap macam kura2...aper laa abah ni...shean saya..nanti saya nak ngadu ngan tok kat kampung...dorang ni memang dengki laa kat saya nak main...abah still lagik tak bagi saya baca surat khabar...sakit hati saya tau...
hari ni kan hari jumaat...lalalala..esok saya bleh main ngan ummi...sonoknya....
Kepada Ayah Long ngan Mak Long comel, datanglah main2 dengan saya..saya windulah...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla