Friday, January 30, 2009

N.U.H.A bila..........Pantai Teluk Mak Nik (D'Monica Bays)

Masa on the way balik Shah Alam, ummi dan abah singgah kat Kemaman ..ummi beli keropok...banyak sangat tau keropok kat situh...then abah bawak kitorang pegi pantai..Ni laa pertama kali saya dibawa ke pantai walaupun umah opah saya dekat jer dengan pantai..tapi tak sempat hari tuh...



Tapi ummi dan abah cakap x bleh mandi kat situh...sebab ada tanda ni.. (yer, saya memang tak reti baca lagik..tapi ummi cakap kat saya :D )

Lepas tu sessi amik gambar...Nuha Pose!!






Sonok nya kalo saya dapat mandi manda kat sitewh...owh, tu baju baru saya..Pak Long Hamka & Mak Long Aya yang bagi...headband tu ummi saya belikan hari tuh...saya pakai sekejap jer untuk sessi bergambar..nanti kawan2 cakap, lelaki pakai dress plak :P

Ada banyak lagi saya nak cerita...nantikan entry seterusnya ok!

1 comment:

  1. alaaaa... comey nyer anak dara nie pakai gaun pink.. huhu.. xoxo for nuha

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla