Wednesday, January 21, 2009

N.U.H.A bila..........biskut Milna Rusk!



Tengah saya golek2 hari tu, tiba2 ummi datang bagi 'mender' ni kat saya...eh, aper ni ummi?saya belek2 dulu...bleh makan ker 'mender' ni?pelik jer saya tengok..tak lembut macam teether saya pun...pastu,saya geget, geget dan geget...eh, cair laa plak lepas saya geget..erm..sedap jugak..ada rasa oren..ni laa biskut nama dier kawan2(Sebenarnya ummi saya yang cakap)...hehehe...

Tapi ummi saya jahat tau, bila saya dah comot, abes kena kat baju nak menghayati biskut ni dengan lebih mendalam, dier ambik balik :( saya sangat geram...Ish..tak ikhlas laa ummi ni...tak per..nanti balik kampung, saya ngadu ngan tok ki2, tokji dan opah...huh!

2 comments:

  1. biskut itu sungguh sedap..kalu suri makan..mamanyer pun makan jugak..hehehe

    ReplyDelete
  2. yer ker suri..ummi saya tak makan biskut saya..sebab saya tak bagi :D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla