Wednesday, January 14, 2009

N.U.H.A bila..........pegang botol sendirik!

Akhirnya, cita-cita ummi saya nak suh saya pegang botol sendirik dah hampir berjaya...saya dah kuat bila pegang botol ummi cakap :D tapi saya malas..maafkan saya ummi...kadang2, kalo ngantuk sangat, saya tak pegang pun..ummi yang amik tangan saya letak kat botol, baru saya pegang :D hehehehe..saya terlupa laa kawan2...selalu ummi atau abah yang pegang botol kan...ok laa, saya nak jadik budak rajin..pasni saya nak pegang botol sampai abes susu...selalu separuh jalan saya dah lepas...berat jugak botol susu ni kawan2...masa dah nak abes baru ringan sket saya nak pegang kan....

hari tu kan, ummi nyanyi lagu ni kat saya...tapi abah betulkan..apa laa ummi ni..dah tak ingat macam mana nak nyanyi lagu senang2 macam ni...

Air pasang pagi      
    Surut pukul lima
Nyonya bangun pagi    
    Siram pokok bunga

Pokok bunga melur  
    Tanam tepi batas
Itik bertelur     
        Ayam menetas

Cik Baba jatuh dalam parit
   Cik Aminah tertawa jerit-jerit...

 Saya suka laa lagu ni...:D terima kasih ummi kerana selalu nyanyi ntah aper2 kat saya..seb baik ada abah tolong betulkan :)

1 comment:

  1. alaaa comelnya pegang botol. anak aku masa dalam hari pernah pegang botol sendiri masa nenek dia tengah jawab telepon.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla