Wednesday, February 11, 2009

N.U.H.A bila..........ber'kenny rogers'


Hari tu,hari Ahad.. Ummi,Abah, Maklong & Ayah Long bawak saya pegi jalan2 tau..saya sonok sangat...mula2 diorang bawak saya kat tempat makan2..tapi saya tak makan..ummi ada suap Mashed Potato tapi saya tak suka laa..sebab saya kenyang lagi makan nestum sebelum kuar tu..sedang saya asyik main tepuk2 meja, Ayah Long bawak kusi untuk saya..jelez laa diorang ni..siap ada safety belt mcm car seat saya lagik..hiks..Ummi saya bagi main2 ngan tisu jer..diorang makan sedap2...kesian kan kat saya kawan2??



Pastu, lepas makan, Ummi ngan Abah bawak saya beli stokin baru...seb baik kaki saya tak sejuk..unluckyly,stokin saya kecik sket...aduhai..nape laa kaki saya ni besar sangat :D saya suka stokin ni, dier belang2..x pernah ada stokin belang2..
pastu round sampai laa saya tertido..letih tau jalan2 walau abah yang carry..terima kasih abah..selesa btol abah carry..shean abah..selalu sakit pinggang :D

2 comments:

  1. wah nuha...awak dh makan mashed potatoes eh??Cedap tak? mummy kita tak kasi makan lar.. asik2 makan nestum ngan bubur jer..bowink tauu!! tapi mummy kita kata nnti dah becar cikit baru leh makan, kita tak sabar nak makan icecream.. sebab selalunya kita asik tgk mummy makan jer sorang..

    yg benar
    Ayra

    ReplyDelete
  2. Ayra,
    satu sudu jer ummi suapkan sebab saya x suka..x syedap..ummi suapkan jugak eskrim tapi sejuk mcm ubat saya..tu pun saya reject..jgn cakap kat Tok Ji saya yer..hari tu dier dah warning ummi saya jgn suap eskrim..tapi dier suapkan ummi masa kecik2..hihihi

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla