Thursday, September 3, 2009

N.U.H.A bila...........13 bulan...

Semalam genap usia saya 13 bulan..



Photo Albums at WiddlyTinks.com
Photo Tinks by WiddlyTinks.com
 
 

Tak banyak berubah pun dari bulan lepas tapi still ada jugak berubah..hikss :)
  • Skang saya dah pandai ikut apa yang Ummi cakap...contohnya nnnndaii (pandai) , itaa (mak ita-pengasuh), yammmm(diam)
  • Skang saya dah pandai tunjuk2 kalo nak apa2..contoh kalo bagi balang biskut kat Ummi sambil berkata "Nah" = nak suh amik biskut...tepuk2 dada sendiri/Ummi = nak nenen :P
  • Skang saya sangat kuat merajuk...kalo Ummi pukul manja lentuk kepala kat Ummi :p kalo Abah pukul, nak dukung ngan Abah dan pukul abah balik :P
  • Merangkak adalah laju gila skang maklomlah saya kan lambat merangkak...hikss..
  • Panjat sofa adalah kegemaran saya..masih tak reti turun
  • Dah pandai turun tilam dengan menurunkan kaki dulu ..hehehe..selamat sket :)
  • Skang dah pandai tiru Ummi pakai lipstik :)
  • Makan adalah kegemaran :)
  • Dah pandai tulis dan pegang pen..
Banyak lagi laa...nanti saya update lagi....ok laa.sekian untuk hari ini :)
p/s: Ummi, orang tak pose boleh ker dapat baju raya? Auntie Niza tak pose kan Ummi, dier tak boleh beli baju raya kan Ummi kan?

3 comments:

  1. nuha, auntie niza puasa la... waktu opis ja..:p

    ReplyDelete
  2. hahaha...pandai melaram yer skang ni nuha..

    ReplyDelete
  3. happy 13months old nuha! sy xsbr nk setahun ni :P

    -mika-

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla