Tuesday, September 8, 2009

N.U.H.A bila...........sudah berjalan!!

Salam semua kawan-kawan?
Nak tahu tak?
Saya dah boleh jalan...hadiah hari lahir yang paling bermakna buat Ummi saya :)
Happy Birthday Ummi..Nuha sayang sangat kat Ummi..kiss kiss :*
jom layan video..tapi kawan2 kat ofiz Ummi tak dapat laa tengok video saya :)
p/s: maaf yer terpaksa senget2 kan kepala :)

video

Untuk tidak menghampakan semua...


Ni Ummi amik dari video..sorry laa blur sket..tengok dah diri tu :)
Saya jelez dengan Aimi, tu psal saya cuba nak jalan jugak..dier bleh, saya mesti boleh kan??Malaysia Boleh!!
Jangan takut bila jatuh tau...sakit sket jer..kiter cuba lagi!!


yeehaa..berjaya :)

10 comments:

  1. dlm masa 1 week sure nuha dh expert nnt. siap berlarik plak tu....

    ReplyDelete
  2. bravo nuha bravo...
    tahniah.mesti awak hepi dah dapat jalan ye.saya pun dah blh jalan.mari kite meraikan dgn mengutip duit raya ye hari raya ni

    mama suh ckp hepi bday kat ummi awak.tak nak wat bday party cam aritu ke?hehe leh saya dtg lagi

    ReplyDelete
  3. ayooo...xleh nk view video tu la..huhu..nyway tahniah 2 nuha...pasni leh main kejar2 ngan mama dia plak..hee

    ReplyDelete
  4. yeayy.. nuha dh pandaijalan..
    nnt ajak umi p jalan2 k..

    ReplyDelete
  5. cayalah nuha! xlm lg awak berlarik pulak ;)

    ReplyDelete
  6. caiyok...caiyok..pasni kalu nuha dah berlari..penatler ummi nk kejar..hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah Nuha..NUha mesti boleh punya..chaiyuk2..pasni leh main aci kejar ngn umi ye ;D

    ReplyDelete
  8. yeay!! boleh kutip raya extra :)

    comelnya Nuha pakai baju tu :) :)

    ReplyDelete
  9. Go nuha go! Wahhh seronok lah hari raya ni nuha, leh lari sana lari sini mintak duit raya...ekeke.

    ~Arissa~

    ReplyDelete
  10. wah nuha dah pandai jalan..saya sgt jelez ye..abis la ummi kamu kena joging selalu kejar awak hiks


    amie

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla