Tuesday, September 15, 2009

N.U.H.A bila...........ulcer

Semalam, saya pegi hospital kan..doc tengok banyak ulcer dalam mulut..patutlaa saya tanak minum milk..rasa sakit jer..seb baik saya ada nenen :) kalo guna tumbler saya yang ada straw tu pun saya bleh minum juga milk..

Macam mana nak cepat baik ni..saya tak suka makan ubat tu? kawan-kawan kalo ada ulcer , apa yang mama korang buat erk?? saya sakit sangat...saya nak tido dulu..malam tadi, saya tak tido sangat...Ummi dan abah pun tak tido jugak sebab saya..maafkan saya Ummi dan Abah :(


P/s: Doakan saya cepat sihat yer..Jumaat malam ni saya nak balik kampung kat Terengganu..saya nak raya...saya nak kutip duit raya...saya nak makan ketupat...sakit pegi laa jauh2...

7 comments:

  1. ciannyer nuha...suri xde penah dpt ulcer lg..so xtaula cara nk ubat ulcer tu

    ReplyDelete
  2. ciannye awak ulcer ye nuha. cuba srh ummi awak bg minum air masak lps minum susu ke? hmm, sy xpenah lg kn ulser ni..

    luv,
    -mika-

    ReplyDelete
  3. Ala...siannya...sedih saya tgk awak nuha...saya doakan awak cepat sembuh...amin....

    ReplyDelete
  4. Nuha,.. byk2 minum air masak k..
    cube try sapu butter or mentega.. cpat baik..

    ReplyDelete
  5. kecik2 dh ulcer..ciannye..
    xlalu lak dia nk mkn nti

    ReplyDelete
  6. ala kesian la ngan nuha..eisya tak tahu nak tolong macam mane..eisya doakan nuha cepat sembuh ye..nanti leh raya kan..

    ReplyDelete
  7. sian nuha. balqis penah kene ulser gak. DR bg ubat sapu letak kt ulser @ lidah.. pas letak tu ilang sakit & x nangis dah bile minum @ mkn.. 2 @ 3 kali ulser pun mule ok..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla