Monday, September 14, 2009

N.U.H.A bila...........Ahli Gimnas Negara :)

nampak tak?saya buat aper tu??ni nama dier gimnastik :)hebat bukan??
p/s: Ummi saya salu bertempik bila tengok saya buat ni..dier seriau..hahahaha
Ini adalah gaya sebelum acara terjunan bebas plak..saya akan terjun macam tu ajer bila Ummi ada kat bawah..hihihihi..hempap ummi..
p/s: abaikan tangan Ummi yang seriau tu psal dier pegang saya :P
p/s: hari ni saya macam nak demam jer..ker sebab gigi geraham saya yang baru muncul 2 batang ni
Total gigi saya=8 batang...yeehaa..bleh geget2 Ummi dan abah dengan lebih kerap pasni :)

5 comments:

  1. nuha tertonggeng kang! hehe..mika pn salu buat tonggeng2 cmtu. takut tekehel je leher tu..

    ReplyDelete
  2. Iman pon sama. suka buat macam tu. Tapi kan, bila nampak dia buat mcm tu, Auntie akan intai dari celah kaki dia. hehehehe

    ReplyDelete
  3. amboii...buat stunt kot nuha tu..bulat nya montot..muka pun bulat. serba serbi bulat..hehe

    ReplyDelete
  4. eh nuha...x pening ke awk buat cmtu... nti nak cuba gak la...

    Aimy.

    ReplyDelete
  5. ya ampun nuha..kenapa sampai menonggeng mcm tu?? jgn buat lagi taww

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla