Monday, November 9, 2009

N.U.H.A bila...........15 bulan...




Ummi, saya dah 15 bulan seminggu laa baru nak buat scrapblog untuk saya :P Apa yang saya pandai buat bila dah menginjak usia 15 bulan ni?

Gigi saya ada banyak dah..18 erk Ummi?saya pun lupa nak kira...hahaha selalu kena paksa gosok gigi ngan Ummi..saya tak suka...

Saya dah pandai ikut apa yang ummi sebut tapi kadang-kadang saya sebut lain..macam malam tadi, ummi cakap sebut ummi..saya sebut ummmmmaaa..saya sajer jer...saya dah bleh sebut, mi mi mi :p kadang-kadang saya panggil abah, ma...hahahaha..

Saya suka dengar lagu tv tiga..saya akan sebut viiiiiiiiiiiiiiiiiii gaaaaaaaaa...pandai kan? hehehe

Saya pantang dengar lagu, mesti nak joget2 jer...macam abang dalam iklan yang scout emoulsion tu..

Kalo saya mintak barang ngan ummi tapi ummi salah bagi mesti saya mengamuk :P contoh saya nak roti, tapi ummi bagi keropok, mesti saya mengamuk walhal saya suka makan keropok :P

Kalo Ummi lambat suap saya pun saya marah Ummi :P

Berjalan adalah hobi saya sampai Ummi tak larat nak kejar..semalam kan, saya pegi tasik jalan2 dan main kat playground..itu entry lain :)

Apa lagi yer..tak ingat dah...lenkali update laa kalo teringat..hihihi

5 comments:

  1. amboi nuha...garang nih marah umi..hihi

    ReplyDelete
  2. dah byk gigi nuha..nuha macam eisya la,mesti ngamuk kalau benda yang nak tak dapat..jgn macam tu ye sayang..

    ReplyDelete
  3. uik.. kakak anis pon pi main kt tasik jugak semalam..

    nuha cepat besar yek.. nanti kita gi main kat taman sama2..

    kakak anis~

    ReplyDelete
  4. saya pun suka iklan scoot emulsion tu.abg tu pun ensem =P

    bnyknye gigi awak nuha.mesti sedap makan gigi bnyk

    ReplyDelete
  5. "Looking for adorable blouses, shirts and fancy belts? Visit me :)"

    http://belledepot.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla