Thursday, November 12, 2009

N.U.H.A bila...........lori oh lori

Salam semua..Kawan-kawan ada permainan ala-ala permainan bukan untuk kaum perempuan tak?
Selain main masak-masak..saya suka main lori..yes lori :) Jangan jelez yer wafiq, adam, Ian,Iman, Ashraf dan semua ;aa yang lain-lain wahai kaum lelaki...lalalala...



Inilah lori saya yang abah saya beli...masa tu saya nak tag pada lori...terus abah belikan lori ni...




Best btol lori ni..bleh isi bear saya :)



Tapi x laju laa...abah lepas ni beli RC car plak yer macam izzah :)


laju laju..lori ku laju....


lori ni siap ada tali lagik...


lepas abes main, kita tido dulu!!! tido dalam keadaan bergaya nampaknya :P

4 comments:

  1. Nampak gambar yg first tu mcm besar lori tu. Ingatkan NUHA duduk atas lori tu..rupa2nya kecik..patung je boleh naik.. hihihihihi

    ReplyDelete
  2. awat gegirl main lori....mesti dah boring masak-masak kan...hehehehehehe...
    tapi bebe saya pun lebih suka kereta berbanding dengan anak patung....
    mungkin benda tu boleh bergerak kot!!!
    masak-masak tak usah cakap laa...memang saya masak kat dapur...dia masak kat hall....

    ReplyDelete
  3. mak oi..takutnya auntie nuha..jgn langgar orang ye..hihiii

    kesian nuha bawak lori sampai tertido..tapi cute la

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla