Thursday, November 19, 2009

N.U.H.A bila...........tiny bear

Hari ni saya nak cerita pasal bear saya..Saya memang ada satu jer bear, Auntie Wafaa bagi...Dan baru-baru ni, Ummi bukak plastik bear yang abah bagi kat dier masa berchenta dulu-dulu...dan bagi saya bear tu...punyalah kedekut, dah buruk baru nak kasi saya main :p






Bear kecik vs bear besar



cuba tengok apa atas kepala saya??


close up sket...hahaha..bear keck saya laa..dibuli oleh Ummi...tapi saya suka :)

p/s: Abah cakap nanti dier nak belikan saya bear...yeayyy!!!

Eh, saya dah pandai nyanyi...ni lagu nur kasih versi saya yer..layanzzzzzzzzzzz......

video

2 comments:

  1. wafiq pun main bear gak!! bear mummy die hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha yg nuha nyanyi tu lagu nurkasih yer..nasib baik ummi bagitau tajuk lagu.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla