Wednesday, June 16, 2010

mamaeja & JJC 1st Giveaway : Cutest Baby With Hat Contest

Jom kawan-kawan, join contest seperti DISINI



collaboration of mamaeja & JarumJahitCollection :)




Here is my pic wearing hat !


Nama saya: Nur Nuha Humayra
D.O.B : 2 Ogos 2008
Nama Ummi saya : Eliss

Ceritera gambar ni : Gambar ini diambil oleh Ayah Long saya semasa percutian ke Pulau Pangkor pada awal bulan hari tu di dalam challet di Village Beach Resort :) Masa ni , kami dah bersiap-siap untuk check out dan pulang ke rumah.

Komen blog Auntie Mamaeja:Sebenarnya, saya tahu contest ni dari kawan saya, Nur Aleesya, so saya paksa Ummi follow belog Auntie,untuk melayakkan saya join contest ni.

Komen Ummi saya : Pada pendapat saya,background belakang blog lebih sesuai berwarna pastel daripada background bergambar yang nampak serabut.Tapi background mamaeja ni masih menggunakan warna pastel, so masih ok lah.Untuk menggunakan gambar dalam kandungan, saya sarankan mamaeja untuk mempertimbangkan menambah watermark / copyright  untuk mengelakkan orang dari mencuri / menggunakan gambar. Nak dapatkan watermark secara percuma, boleh mintak dengan saya yer di SINI :) Semoga mamaeja happy berbelog dan berbelogwalking!!

psst : amboi Ummi saya, siap promo belog dia pulak kat sini..hehehe.

2 comments:

  1. hai dearie :) she is so cute... lulus n gud luck ye :D ttg tips2berguna tu... tq so much... nnt nak watlah watermark tu... lama dah mencari..eheheh

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla