Tuesday, June 22, 2010

N.U.H.A bila..........main pasir

Salam semua.Hari ni saja saya nak mengimbas kenangan lalu masa kat Pulau Pangkor hari tu. Aktiviti saya kat sana, selain main air adalah main pasir dengan Abang Danish :)


Masa first day sampai kat sana dah main pasir dengan Abang Danish.
Padahal dah mandi dan pakai baju tidur :)


cedok jangan tak cedok :)
 

Mak Long dengan Mak Ngah tak nak join sekali ker?
Baby Danial kecik lagi, tengok ajer lah.Lain kali kita main pasir sesama yer..



Bila lagi yer kita boleh main pasir sama yer Abang Danish?


5 comments:

  1. NUHA..Harriz nk ikottt...jauhnye Nuha tinggalkan harriz... =p

    ReplyDelete
  2. saya pun nak main pasir jugakkkk...

    ReplyDelete
  3. Harriz tak ckp awal-awal.kalo dak saya bawak sekali :)

    ReplyDelete
  4. eh nuha..baju tido kite sama la..hehe

    ReplyDelete
  5. Nuha buat istana pasir ke tu? berangan nk jd puteri raja ek hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla