Wednesday, June 16, 2010

N.U.H.A bila..........kena geget

Kelmarin, saya balik rumah selepas seharian ditinggalkan dirumah pengasuh.Kerja Ummi adalah membelek saya jer lah.Lepas tu Ummi tengok pipi saya.Eh, ni macam kena geget.Ada kesan lebam pada pipi saya.

Ummi : Ni pipi kenapa?Abang Syahmi ke geget?
Saya : Ahmi geget.
Ummi: Nangis tak kena geget?
Saya: Nangis.[masukkan efek menangis disini] Bunyi macam mana saya menangis pun saya dah pandai cakap tau kat Ummi saya.

Komen Ummi dalam belog dia : Kalo Ummi yang jaga awak, mesti semua ni tak terjadi tapi Ummi redha ajer lah.Ikut hati, Ummi geget balik budak tu sampai sama lebam! hahahaha.

psst : apa lah Ummi saya ni..tak baik tau geget orang! hehehe


 Punyalah besar mulut Abang Syahmi ni kan? huhuhu




close up sket...




Tapi bila Ummi tanya saya jawab tak sakit.Malas nak panjang-panjang dengan Ummi .Emosi terlebih.Korang pernah ke kena geget? Ummi cakap, kalo abang tu geget saya lagi, cakap No No sambil pukul abang tu..hehehehe

2 comments:

  1. ala shiannya awak nuha. lenkali klu dia geget, awak geget balik kuat2 tau!

    ReplyDelete
  2. Masya Allah....

    U dah tanya kat caretaker tu ke? Kesian I tengok Nuha kena gigit tu..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla