Thursday, June 10, 2010

N.U.H.A bila.......Pulau Pangkor Day 3

Hari ketiga percutian ke Pulau Pangkor diteruskan. Breakfast pagi tu, Ayah Long dan Ayah Angah pergi carik breakfast kat Pulau Pangkor.Kami makan nasi lemak, pulut pagi dan kuih-muih.Hari ketiga, saya baru ada mood nak mandi laut.Dah la hari ni hari terakhir.Baru terasa seronok.Hari tu, rasa sakit kaki sebab kena pijak pasir.Punyalah manja lah saya ni kan? hehehehe





Ummi saya suh main pasir puas-puas sebab dah balik Shah Alam tak boleh main pasir dah.Abah belikan saya mainan untuk cedok-cedok pasir tu, RM15 satu bakul.Yang Abang Danish punya RM5 ajer beli kat Penang.Mahal kan saya punya? Tak per, lepas ni kalo nak pergi pantai lagi , boleh bawak mainan tu ajer, ada ker lain kali tu? hehehe.

Pukul 11 lebih, kami semua balik ke challet sebab pukul 12 tengah hari tu dah kena check out.Mandi dan pack baju semua, terus bergerak ke receptionist.Sebelum tu sempat jugak bergambar di hadapan challet.Bukan boleh selalu datang sini kan.Bosan btol..Klik-klik sana , klik -klik sini.Layankan ajer lah.



Pose! Snap! Pose! Snap Tadak kerja lain !

 Ummi dan Abah yang konon2 sedang brhoneymoon yang tertunda :P

Ummi saya memang selekeh abes, ada ke pakai selipar Jamban :p

 Ummi + Abah = Saya :)

 Very the pink kan taxi van ni?

Lepas dah settle semua, kami tahan van teksi. Pink sungguh varna taxi van kat Pulau Pangkor. Dari jeti ke resort ni, RM10 / van.



Bergambar dalam feri pulak masa on the way balik tu sambil menikmati panorama laut yang mengasikkan.Eh, mana gambar saya?? Sabotaj nampaknya Ummi ni..hehehe.Ok lah, saya bagi chance :)

Kalo dah ke Pulau Pangkor tu, kena beli souvenier untuk kawan-kawan kan?Tapi saya tak beli apa-apa lah.Ummi dan Abah ajer yang beli untuk kawan-kawan diorang. So, kami singgah di kedai cenderahati dan seafood yang dikeringkan.Banyak pilihan yang ada.Pilih ajer yang mana berkenan.




Teruja tak dengan percutian kami kawan-kawan ? Apa tunggu lagi, tempah lah sekarang. Check it out HERE .


Kalo tak cukup duit, mula lah menabung sekarang!Hahahaha.Larikss..

1 comment:

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla