Wednesday, October 27, 2010

N.U.H.A bila........Baju Band di Music Land

Malam tadi, lepas meraikan Anniversary Ummi dan Abah saya, Abah bawak kami ke Music Land sebab nak beli baju band. Motorhead untuk uncle Mie.Tapi sayang, tiada saiz pulak so kena  tempah dulu ! 1hb baru dapat.

Inilah kedainya..terletak bersebelahan dengan bowling Plaza Alam Sentral di tingkat 4.

Peace kat pintu masuk Music Land !

Cubaan membuat peace yang gagal :p


Double peace yo !!
Abah tengah membuat tempahan. Kat sini, korang nak logo apa pun boleh tempah tau dan hasilnya amat cantik sebab guna mesin , bukan guna block.

Tali pinggang pun ada..

Abah tengah memilih baju yang berkenan...

Harga baju yang ada..Ni untuk saiz kecik Abah kata..Kalo besar RM25 tak silap saya lah :p

CD2 rock kapak semua ada :p


Ummi dan saya layan Konsert Double Trouble kat luar :p

5 comments:

  1. comelnya dia buat peace....amboiiii....asal bergambar jer mesti peace eh

    ReplyDelete
  2. nape nmpk macam makin susut je nuha? pandainye dia buat peace hehe

    ReplyDelete
  3. Salam,nak tanye ade x no owner music land?aritu tgk dh tutup n org ckp dah pndah..kalu ade no owner tu boleh sms kt saye 0193703205-nas..thanks

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla