Friday, October 29, 2010

N.U.H.A bila.......Jam Baru

Esok cuti eh? Bestnya bleh duduk dengan Ummi kat rumah :) Petang-petang, Abah bawak pergi jalan-jalan naik motor :) Best kan hujung minggu saya?? hehehe. Semalam Abah belikan saya jam sebab saya selalu mengaku jam Ummi tu jam saya :)

Inilah jam baru saya, Abah belikan...Terima Kasih yer Abah :) Princess tu saya panggil kawan :p

Abah cakap saya ni macam lelaki, suka main kereta :p [selingan ..]



Tengok jam saya, boleh bukak dan tutup...

Tak nak pakai dah jam ni boleh Ummi :p
Korang ada jam tak ??

4 comments:

  1. ade~ papa kakak anis beli gambar pooh punye.. boleh bukak tutup jugak.. kakak anis slalu pakai kat kaki.. senang nak pakai sendirik.. selalu kena marah ngan mama sebab pakai kat kaki..

    -kakak anis-

    ReplyDelete
  2. atia pakai jam kakak fara....tak nak buka....dia dah tidoooo....baru aku bukakkan....jadi harta dia dah jam si kakak fara tu

    ReplyDelete
  3. dania xder jam lagi...hehe
    cantik jam nuha...pinjam bolehhh??

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla