Friday, October 22, 2010

N.U.H.A bila........ombak jahat !!

Balik kampung hari tu, selain main pasir, Ummi bawak saya main ombak.Tapi saya memang fobia dengan ombak macam kat Pangkor hari tu jugak...heran btol kan? Kalo main air kat bilik air , nombor satu :)


Mula-mula Ummi dukung saya dulu..Teringin pulak saya tengok nak sentuh air...


Saya sedang bersedia menanti kehadiran ombak....

Sekali bila ombak dah kena kaki, saya menjerit tak nak main ombak dah...
Rasa macam nak terbalik badan saja ok :p



Saya larilah...Apa lagi....hehehehe..

Korang takut tak dengan ombak???

2 comments:

  1. macam best jer main ombak....saya tak pernah main ombak....tah bila agaknya ibu nak bawa main ombak...kat pcb tak leh main ombak....tengok jer boleh lah...

    ReplyDelete
  2. sama la ngan dania tu ha...air laut takut..nk main pasir jek kt tepi2...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla