Tuesday, November 16, 2010

N.U.H.A bila..........Biskut OK!

Salam semua. Hari ni saya balik kampung tau kat Terengganu! Ummi saya dah packing semua baju saya.Tak sabar btol nak balik kampung.Boleh main pasir dan ombak jahat :p

Hari tu, masa pergi beli selipar jepun kat Ummi kat kedai runcit kat seksyen 7 tu, saya ternampak biskut OK. [psst : Ummi saya dia reti bawak kereta pakai selipar jepun ajer :p ] Korang pernah makan biskut OK??


Model biskut OK tidak berbayar :p
Biksut oat Krunch lah kawan-kawan :) Yang ni ada perasa strawberry dan blueberry :)




Sedapnya biskut ni !!


Trademark biskut ni ! OK !!!!

Korang dah cuba biskut ni ? Saya memang suka la biskut ni, ada pek-pek kecik dalam tu dan setiap satu pek ada 3 keping biskut.
Sesuai untuk Ummi jugak untuk menurunkan tahap kolestrol dia :p

Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua umat islam seluruh dunia !


Iklan sebentar :

Ada tak sesiapa berminat nak mengiklankan blog peribadi  atau blog bisnes serendah  
RM 3/Sebulan dengan belog Ummi saya ? Terendah dipasaran. Tak dapat kat belog lain punya .
Kat sidebar lagi :)Boleh klik disini.

Atau pun ingin bertukar banner dan link secara PERCUMA dengan blog Ummi saya, boleh klik disini .

2 comments:

  1. Slmt hari raya AidilAdha utk nuha sekeluarga... nuha jgn kejar lembu tau...hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla