Monday, November 22, 2010

N.U.H.A bila..........Playground Part 1

Hari Jumaat lepas, lepas ajer abes makan kenduri umah Autie Iera kawan Ummi kat Seberang Pintasan, Abah bawak kami jalan-jalan di Playground, berdekatan dengan pantai depan UiTM Dungun tempat Ummi saya belajar dulu :) Mula-mula saya naik binatang yang ada disitu seperti tak tahu nama :p dan zirafah.


Best tau naik binatang ni .


Korang rasa binatang ni nama apa??


Tak perlu masukkan duit macam selalu  tau :) Naik la sampai pengsan..hehehehe


Test naik zirafah pulak..Alahai..Yang ni tak berapa stabil la...

Saya nak pergi naik yang binatang tak tahu nama tadi balik lah...

Yeeehaaa....best kan main kat playground ni :) 
Dah la angin sepoi-sepoi bahasa dari pantai kat belakang tu...Tidur pun best kan !!

3 comments:

  1. waaahhh..seronoknyer nuha men yer..huhuhu

    ReplyDelete
  2. oh..saya suka pun naik binatang-binatang macam ni..he..he

    ReplyDelete
  3. binatang tu nama dia siput b**i la nuha... :p (ada rupa kan?hehe )

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla