Monday, June 14, 2010

N.U.H.A bila.......KLCC

Semalam,abah bawak saya, Ummi dan sepupu-sepupu saya ke KLCC since Kak Nina, tak pernah jejak kaki lagi ke KLCC.Mula-mula Abah saya nak bawa pi Sunway jer.Since saya tak pernah lagi bergambar dengan mercu tanda tersohor Malaysia tu, Ummi saya insist dengan Abah untuk pergi KLCC.

Di Hentian Padang Jawa.Saya nak duduk dengan Abang luqman :) tapi bila abang Luqman dudukkan saya atas riba dia, saya jadi malu pulak..hehehehe
 
saya dah bosan gila.Lambat btol komuter ni!!!

Bagi yang nak pergi KLCC naik komuter, dari stesen Shah Alam, kena turun kat stesen KL Sentral.Dari KL Sentral nak ke KLCC kena naik Putra LRT pulak.So semalam, 2 public transport lah saya dapat try. Dah la komuter delayed satu trip.Hampir sejam lebih baru sampai kat KLCC.Menungga sahaja dah 1/2 jam.Tension btol!!

Dalam komuter, saya mana reti duk diam dan menangis ajak Ummi turun.Setiap stop, saya ajak Ummi turun.Ummi asyik cakap jom-jom ajer tapi turunnya tak.Sakit hati saya!Panas ok dalam Komuter!



Akhirnya, sampai jua kami di KLCC.So apa lagi? Amik gambar dan cepat-cepat balik.Boleh?Saya dah nak mengamuk ni.Lagi sekali saya mengamuk dalam LRT! hehehe.

saya dan Abah saya..tingginya KLCC!!
saya kena paksa amik gambar dengan Ummi :p

 Saya yang tak reti duk diam, Taman KLCC
 Amik gambar sampai lebam sebelum pulang!!

Solat Asar di hentian KL Sentral sambil minum petang di restoren makanan segera berasal dari Kelantan, Mek Di :p  (psst : kata ganti nama untuk perempuan di kelantan, di panggil Mek apa..hehehe)

Lepas tu, balik lah.Mujur, perjalanan pulang lebih smooth sebab kami naik express Komuter yang berenti di stesen terpilih sahaja.Saya asyik mintak nenen ajer kat Ummi tapi macam biasa Ummi buat dek!!

Dalam komuter pun saya suh Abah garu perut :p

Korang rasa KLCC tempat wajib lawat ke bila datang KL untuk kali pertama???
Atau tempat lain? Apa yer?Sila la berkongsi pendapat pendapatan :)


1 comment:

  1. seronoknya....ibu bawa saya gi klcc masa saya kecik dulu jer....nak ajak ibu lah...nak jalan satu taman klcc tu...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla