Wednesday, October 8, 2008

N.U.H.A bila..........Hantar Umah Pengasuh!

Hari ni first day Nuha aku antar umah pengasuh..
harap2 dier tak meragam sangat dan bleh terima environment yang baru...
pagi tadi, kul 6 aku dah mangunkan dier dan mandikan dier..
Alhamdulillah, dier tak nanges dan menyusu botol..sempat lagi dier uk2 sebelum turun umah..nak gak ummi dier cebokkan dier ..huhuhuhu
dan lepas uk2 dier nak Bf lak..x sampai hati x bagi...menyusu kejap then aku angkat bwak turun..
Hari ni aku drive agak laju..sheeann anak ummi!seb baik dier diam jer dalam car seat tuh..siap menguap lagik aku nampak..hehehe..bagus anak ummi!
Aku siap pesan kat dier jangan menangis duk umah pengasuh dan ummi akan bagi bf lepas kul 5 nanti..Ya Allah, cepatkan masa untuk aku amik Nuha plak..

2 comments:

  1. salam..
    awalnyer nuha mandi.. ciannn die sojukk.. mmg sampai sekarang ke mandikan die dulu sblm hntr rumah pengasuh?

    ReplyDelete
  2. Queenin Murni, tadak dah..lap2 jer dier..mak pengasuh dier ckp akan mandikan dier kul 9..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla