Tuesday, October 21, 2008

N.U.H.A bila..........Marah!

Malam tadi aku terjumpa satu habit dier yang buatkan aku terkejut (memang sebelum ni dier dah hampir pandai hisap jari kan,tapi asyik terlepas2..dan aku lepaskan :D)Tapi ni,bila aku lambat BF dier, dier hisap sarung tangan dier...dah laa mamai..mata pejam plak tuh..bila aku tarik jer tangan dier sebab nak BF dier, dier menjerit tak hengat..nyaring dan kuat giler...sampaikan my hubby terjaga...kalo biasa2 jer suara,dier x terjaga ok my hubby tu...Aku lain la..dah lama duk berkepit ngan anak, anak aku terkentut pun aku leh sedar...hehehehe :P
p/s: ummi, bagilah Nuha hisap tangan..syedap laa ummi..syedap :P (mission hampir complete)
p/s: Syedap laa ummi...(Nuha with muka tak bersalah :P)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla