Tuesday, October 14, 2008

N.U.H.A bila..........Selsema

Malam tadi sket punya susah Nuha nak tido..dah laa nak main lagik..masa aku amik umah pengasuh tu Nuha duk berayun dalam buai...huhuhu..pastu malam tadi , dier dah mengantuk sangat, aku letak atas peha, dan buat macam enjut gituh, dier tido..Alhamdulillah...aku dah laa penakut yang hamat nak letak ubat titis dalam hidung dier..ntah masuk ker tidak la dalam hidung dier..sepanjang malam hidung dier srot sret srot sret(bunyi hidung selsema ok!)...dah dekat seminggu dah..macam mana nak suh baik erk?sian anak aku..pulak tu bukan jenis yang selsema kuar hingus..kalo dak, aku sedut jer..hari jumaat lepas dah pegi klinik amik ubat tapi x jugak baik2..aku dah tak mandikan dier pagi2 pun still srot sret srot sret..ish..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi bagi kiss kat saya (: lagi banyak kiss lagi saya suka :*

xoxoxo,

Nuha & Nayla